مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-09ورزشي

نخبگان ایرانی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی چرتکه خوش درخشیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نعمت الله میرزایی، مسئول برگزاری مسابقات محاسبات ذهنی چرتکه و سرپرست تیم ملی ایران با بیان اینکه تیم 24 نفره ایران امروز از دهلی نو به سلامتی به ایران بازگشتند، - تیم 24 نفره ایران با کسب رتبه اول در رقابت با 11 کشور، در مسابقات محاسبات ذهنی چرتکه، امروز شنبه 18 شهریور از دهلی نو به ایران بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نعمت الله میرزایی، مسئول برگزاری مسابقات محاسبات ذهنی چرتکه و سرپرست تیم ملی ایران با بیان اینکه تیم 24 نفره ایران امروز از دهلی نو به سلامتی به ایران بازگشتند، گفت: تیم ملی محاسبات ذهنی چرتکه در مقابل 11 کشور حاضر در این دوره از مسابقات، موفق به کسب رتبه نخست شدند.

تیم اعزامی متشکل از 24 تن از دختران و پسران رنج سنی 5 تا 15 سال سراسر کشورمان بود که برای برگزاری مسابقات چرتکه به هندوستان اعزام شده بودند و با کسب 24 مدال طلا و کاپ امروز شنبه 18 شهریور به کشور بازگشتند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در هندوستان و شهر دهلی برگزار شد، افزود: هر سال کشور های مختلف میزبانی این مسابقات را بر عهده می گیرند، ما سال های گذشته قبل از کرونا سال 97 در رقابت با کشور تایوان نفر اول و سال 98 به میزبانی کشور ترکیه نفر سوم شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان ایرانی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی چرتکه خوش درخشیدند

نخبگان ایرانی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی چرتکه خوش درخشیدند