مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-24اجتماعي

پیگیری اعتبارات محیط زیستی خراسان جنوبی


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از پیگیری اعتبارات از حوز ه های تخصصی خبر داد و اظهار کرد: طی سال 1401 اعتباری معادل 950 میلیون تومان برای مقابله با گرد و غبار در استان مصوب شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از پیگیری اعتبارات از حوز ه های تخصصی خبر داد و اظهار کرد: طی سال 1401 اعتباری معادل 950 میلیون تومان برای مقابله با گرد و غبار در استان مصوب شد.

اسدالله حاتمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص دیدارهای خود با معاون محیط زیست انسانی، مدیرکل حوزه ریاست، مدیرکل دفتر ارزیابی، مدیرکل حراست، مشاور رییس سازمان و رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد، مسئولان دفتر آموزش و مشارکت های مردمی، مشاور بودجه ای حوزه معاونت محیط زیست طبیعی و محیط زیست انسانی و مشاور امور ایثارگران، گفت: در این دیدارها به پیگیری مطالبات و درخواست های استانی پرداخته شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اقدامات ارزشمندی در طول این مدت در استان خراسان جنوبی رقم خورده است، افزود: در این دیدارها ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان به مسئولان عالی رتبه سازمان، موضوع اعتبارات مورد پیگیری قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی همچنین از تجهیز محیط بانان این استان در آستانه هفته دولت خبر داد و گفت: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اعتبارات محیط زیستی خراسان جنوبی

پیگیری اعتبارات محیط زیستی خراسان جنوبی