مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-17سياسي

تفکیک جنسیتی در دانشگاه کویت اجرا می شود


دانشگاه کویت قرار است در پی توافقی بین محمد حیف المطیری، نماینده مجلس این کشور و عادل المنه وزیر آموزش کویت، تفکیک جنسیتی را در کلاس های درس اجرا کند.

- دانشگاه کویت قرار است در پی توافقی بین محمد حیف المطیری، نماینده مجلس این کشور و عادل المنه وزیر آموزش کویت، تفکیک جنسیتی را در کلاس های درس اجرا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نیوعرب، مطیری روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت که دانشگاه کویت کلاس های مختلط را در تمام دانشکده ها ممنوع خواهد کرد و برای جداسازی دانشجویان دختر و پسر تلاش خواهد کرد.

المطیری تاکید کرد که توافقی با وزیر آموزش و مدیر دانشگاه کویت برای لغو گروه های مختلط که قانون را نقض می کنند، چه در دانشکده حقوق و چه در همه دانشکده هایی که گروه های مختلط دارند، به دلیل قانون گذاری جدید وجود دارد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: جداسازی دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه و ممنوعیت اختلاط دانشجویان زن و مرد در چارچوب اجرای قانون 24 سال 1996 میلادی است.

وی افزود: به منظور دستیابی به وضعیت مطلوب قانونی، دانشگاه باید با در نظر گرفتن مکان های تعیین شده برای دانشجویان دختر در ساختمان ها، کلاس های درس، آزمایشگاه ها، کتابخانه ها، فعالیت ها، خدمات آموزشی و اداری و کلیه امکانات، از اختلاط جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک جنسیتی در دانشگاه کویت اجرا می شود

تفکیک جنسیتی در دانشگاه کویت اجرا می شود