مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-10سياسي

مسائل دینی و قرآنی را در مدارس وارد کنید


نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه یزد تحول در سیستم آموزشی را همین امسال به صورت عملی انجام دهد، بر لزوم برپایی کلاس های درس با محوریت نماز و سوره حمد در مدارس تاکید کرد.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه یزد تحول در سیستم آموزشی را همین امسال به صورت عملی انجام دهد، بر لزوم برپایی کلاس های درس با محوریت نماز و سوره حمد در مدارس تاکید کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برنامه های صورت گرفته برای آغاز فعالیت مدارس، گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم در ارتباط با آموزش و پرورش، لزوم وجود یک تحول عملی در سیستم آموزشی کشور است.

وی ادامه داد: با وزیر پیشین آموزش و پرورش در این زمینه صحبت کردیم و وی گفت در یزد این تحول را شروع کنید و اگر نتیجه بخش بود ما آن را به کل کشور تعمیم خواهیم داد.

امام جمعه یزد بر ضرورت افزایش تربیت دینی، معرفت شناسی و خداشناسی دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و ادامه داد: در این راه مهمترین موضوع هویت بخشی به کودکان و دانش آموزان است.

ناصری تصریح کرد: برای ورود به این قصه و چگونگی انجام کار، باید به این فرمایش حضرت امام خمینی(ره) توجه کنیم و ببنییم دشمن از چه راهی وارد شده و ما خلاف آن را عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل دینی و قرآنی را در مدارس وارد کنید

مسائل دینی و قرآنی را در مدارس وارد کنید