مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-28اقتصادي

روغن کاری چرخ های زنگ زده اقتصاد مازندران/ قفل تولید باز شد


دو سالی از فعالیت دولت سیزدهم می گذرد و بازخوانی پرونده آن نشان از بازگشایی قفل های بسته اقتصاد و دروازه های تجاری استان مازندران به روی جهان دارد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: کارهای صورت گرفته توسط دولت در استان مازندران دور باطل ناکامی ها را پایان بخشید و برای اولین بار رشد اقتصادی در استان مثبت شد.

آهنگ حیات در حوزه های مختلف را در مازندران می توان به نظاره نشست و با همت و کار و تلاش دولتمردان ماشین آلات زنگ زده از کنج پستوها خارج و کارخانه های راکد تعطیل شده و به چرخه تولید برگشته است.

بازگشت 119 کارخانه از جمله دستاوردهای اقتصادی دولت است و همه این ها و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری سبب شده تا رشد اقتصادی در مازندران پس از 10 سال مثبت شود.

از سوی دیگر جهت گیری دولت برای پایان بخشی به پروژه های نیمه تمام موجب شد تا پرونده طرح های تعطیل شده نیز به جریان بیفتد و این پروژه ها مورد استفاده عموم قرار گیرد.

رؤیای روستاییان پس از 28 سال شیرین شد مازندران از جمله استان هایی به شمار می رود که پروژه های آن تاریخی شده و قدمتی بیش از 20 تا 30 ساله دارد.

پل دسترسی روستای اروست از جمله طرح هاست که پس از 28 سال با همت و تلاش جهادی دولت در مازندران بهره برداری شد و رؤیای روستانشین آن را رنگ بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن کاری چرخ های زنگ زده اقتصاد مازندران/ قفل تولید باز شد

روغن کاری چرخ های زنگ زده اقتصاد مازندران/ قفل تولید باز شد