مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-27اقتصادي

پیش بینی 7 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور


مدیرعامل موسسه جهادنصر با اشاره به اینکه 127 هزار هکتار از طرح شبکه فرعی آبیاری و زهکشی در غرب و شمال غرب کشور انجام و به مرحله بهره برداری رسیده است، - مدیرعامل موسسه جهادنصر با اشاره به اینکه 127 هزار هکتار از طرح شبکه فرعی آبیاری و زهکشی در غرب و شمال غرب کشور انجام و به مرحله بهره برداری رسیده است، گفت: برای این طرح حدود 7000 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا عظیمی در نشستی خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد با تشریح وظایف موسسه جهاد نصر، گفت: موسسه جهاد نصر یکی از موسسات بزرگ فنی و اجرایی دولت در جهاد کشاورزی است که برگرفته از هشت سال دفاع مقدس است و ادوات جنگی توسط این موسسه طراحی می شد.

بعد از جنگ نیز این موسسه مجهز به ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین عمرانی شد و به شکل شرکت های جهاد نصر در استان ها در آمد.

وی ادامه داد: در سال 1395 جهاد نصر هلدینگ پیمانکاری شد و بزرگترین مگاپروژه های بخش کشاورزی را اجرا کرد که از جمله آنها می توان به پروژه 550 هزار هکتاری خوزستان، پروژه شبکه های آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب و پروژه مقابله با ریزگردها در خوزستان اشاره کرد.

مدیرعامل موسسه جهاد نصر با اشاره به طرح 550 هزار هکتاری خوزستان گفت: 500 هزار هکتار از این طرح در خوزستان و 50 هزار هکتار در ایلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 7 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور

پیش بینی 7 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور