مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-25سياسي

مردمی بودن مهمترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر بود


امام جمعه رودان در کنار مردم بودن را از مهم ترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر عنوان و تصریح کرد: وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولت مردان و خدمتگزاران برای ادامه دادن راه شهیدان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان با اشاره به حوادث واقعه عاشورا رمز ماندگاری و پیروزی حضرت زینب سلام الله علیه در آن واقعه را امید دانست و گفت: قطعا امید در هر جامعه باعث حرکت و ساختن آینده و آینده نگری خواهد شد.

وی افزود: اگر از هر انسانی امید را بگیرد آن انسان افسرده خواهد شد و خداوند متعال بواسطه فرستادن انبیاء به همه امید می داد.

امام جمعه رودان تصریح کرد: در این میان ایجاد نا امیدی به عنوان بزرگترین شرک از سوی دشمن در دستور کار است و در یک جمله حربه اصلی دشمن ایجاد نا امیدی است و بدانید آنچه که مشکلات را برطرف می کند امید آفرینی است.

وی در ادامه با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمودند ارزش شهیدان رجایی و باهنر به این بود که  خودی بودند دربین مردم بودند و مردم احساس خدمت را از آن ها حس می کردند، آنها فریفته قدرت و ریاست نبودند و بلکه قدرت را در دست گرفته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی بودن مهمترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر بود

مردمی بودن مهمترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر بود