مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-30اجتماعي

جذب 1500 معلم در سال تحصیلی جدید/ فعالیت 230 مدرسه شبانه روزی در استان کرمان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برای سال جدید تحصیلی 1500 معلم جذب کرده ایم و امیدواریم مهرماه امسال با جذب این نیروها کمبود نیرو نداشته باشیم.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برای سال جدید تحصیلی 1500 معلم جذب کرده ایم و امیدواریم مهرماه امسال با جذب این نیروها کمبود نیرو نداشته باشیم.

رضا رضایی ظهر امروز هشتم شهریورماه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: تاکنون دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار کرده ایم و باید آموزش و پرورش را سر خط و روی ریل واقعی قرار دهیم و از طریق آزمون معلم ها را جذب کنیم.

وی افزود: مصاحبه ها توسط افراد متخصص برگزار می شود و برای سال جدید تحصیلی 1500 معلم جذب کرده ایم و امیدواریم مهرماه امسال با جذب این نیروها کمبود نیرو نداشته باشیم و اگر کمبودی هم باشد نیروها را از طریق حق التدریس ها جذب می کنیم.

رضایی با بیان اینکه کلاس های کانکسی و کپری در استان کرمان نداریم، اما ممکن است در مدارسه ای یک یا دو کانکس باشد، بیان کرد: سال گذشته برای تجهیزات هنرستان های استان کرمان 144 میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم که 22 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانداری برای خرید از دانش بنیان ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1500 معلم در سال تحصیلی جدید/ فعالیت 230 مدرسه شبانه روزی در استان کرمان

جذب 1500 معلم در سال تحصیلی جدید/ فعالیت 230 مدرسه شبانه روزی در استان کرمان