مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-27اقتصادي

تقاضا برای خرید تجهیزات پزشکی از ایران


معاون بهداشت وزارت بهداشت، از تقاضای بسیاری از کشورها برای واردات تجهیزات پزشکی از ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فرشیدی، در حاشیه بازدید از غرفه وزارت بهداشت در نمایشگاه روایت خدمت گفت: فرزندان این مرز و بوم توانستند در حوزه قطعات و تجهیزات پزشکی نه فقط نیازمندی های داخل را تأمین کنند بلکه به دیگر کشورها نیز صادرات داشته باشند و کشورهای زیادی متقاضی تجهیزات پزشکی جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی افزود: قطعات سلامت محور، حساس و نیاز همه دنیا است و این توانمندی می تواند برای کشورها از لحاظ ارزآوری و اشتغال سودده باشد؛ هم اکنون جوانان ایرانی تجهیزاتی همچون یونیت های دندانپزشکی، سی تی اسکن و بالن ها در قلب و عروق و سایر تجهیزات را می سازند.

فرشیدی گفت: دنیا در زمان شیوع کووید 19 به وضوح مشاهده کرد در حالی که برخی کشورهای مدعی دموکراسی، اجازه ورود واکسن کرونا به ایران نمی دادند پلتفرم 6 واکسن در کشور تولید شد و این موضوع، کیفیت کاری و سرعت کار دانشمندان علوم پزشکی ایران را به جهانیان نشان داد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: تجربه کووید 19 به همه ثابت کرد که ایران می تواند با اتکا بر دانشمندان خود از بحران های مشابه در حوزه سلامت با افتخار و سربلندی عبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضا برای خرید تجهیزات پزشکی از ایران

تقاضا برای خرید تجهیزات پزشکی از ایران