مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-04بين الملل

دیپلمات اسرارآمیز در تهران


این پژوهشگر در خصوص نقش این دیپلمات ترک توضیح داد: «از آنجا که فیدان قبلا رییس میت بوده و به فضای منطقه و ارتباطات ترکیه با گروه های نیابتی آشناست، - این پژوهشگر در خصوص نقش این دیپلمات ترک توضیح داد: از آنجا که فیدان قبلا رییس میت بوده و به فضای منطقه و ارتباطات ترکیه با گروه های نیابتی آشناست، تلاش خواهد کرد تا دستاوردهای ترکیه را در عرصه سیاست خارجی و سیاست دفاعی حفظ کند و مانع از این شود که تنش های جدیدی در منطقه بروز کند تا رویکرد اقتصادی کابینه جدید تحت الشعاع آن قرار بگیرد.

هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه سه ماه بعد از آغاز کارش، روز گذشته در سفر رسمی وارد تهران شد و در محل وزارت خارجه مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانی خود قرار گرفت.

این سفر، اولین سفر فیدان به ایران است.

فیدان و امیرعبداللهیان عصر روز گذشته به مدت چهار ساعت دیدار و رایزنی کردند و سپس در یک نشست خبری به تشریح رایزنی های انجام شده پرداختند.

  وزیر امور خارجه در این نشست از هدف گذاری ایران و ترکیه برای تبادلات تجاری 30 میلیارد یورویی خبر داد و با اشاره به ابراز تمایل ریاض اعلام کرد: برگزاری نشست سه جانبه اقتصادی با ترکیه و عربستان در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات اسرارآمیز در تهران

دیپلمات اسرارآمیز در تهران