مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:162023-08-29سياسي

حسینی: عضویت در شانگهای و بریکس ورود ایران به دروازه های توسعه و پیشرفت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد حسینی در آغاز عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلو استان اردبیل، اظهار کرد: در طی ماه های اخیر، جمهوری اسلامی ایران با رویه و نگاه های متفاوت و خاص دولت سیزدهم منجر به عضویت در سازمان همکاری های شانگهای و بریکس شد.

وی افزود: عضویت جمهوری اسلامی ایران در شانگهای و بریکس منجر به تحولات قابل توجهی در حوزه سیاسی و اقتصادی کشورمان خواهد شد.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری با اشاره به عضویت ایران در شانگهای و بریکس گفت: موضوع اتصال راه آهن جنوب_شمال کشورمان علاوه بر اینکه برای کشورمان یک امر مهم و استراتژیکی است برای کشورهای همچون چین و هند یک مسئله مهمی محسوب می شود که منجر به سرمایه گذاری کشورهای فوق در این ابر پروژه ملی خواهد شد.

حسینی تصریح کرد: فاز 11 پارس جنوبی پس از تعلل دو دهه ای، پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، این ابر پروژه ملی به شکل ویژه در دستور کار دولت و متخصصان ایرانی وزارت نفت قرار گرفت و به لطف پروردگار روز گذشته این پروژه با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به بهره برداری فاز 11 پارس جنوبی ادامه داد: برای بسیاری از کشورها و متخصصین حوزه نفت و گاز، بهره برداری پروژه با همت نخبگان ایرانی بسیار قابل توجه است که در گذشته بهره برداری و فعالیت این پروژه را در گره رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: عضویت در شانگهای و بریکس ورود ایران به دروازه های توسعه و پیشرفت است

حسینی: عضویت در شانگهای و بریکس ورود ایران به دروازه های توسعه و پیشرفت است