مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 22:552023-08-25سياسي

وزیر ارشاد: در دولت انقلابی در حال بازسازی فرهنگ و هنر هستیم


اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ما در دولت انقلابی در حال بازسازی فرهنگ و هنر هستیم و تلاش خواهیم کرد این مهم را به سرانجام برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه سوگواره نوحه های نشسته شهرستان میناب گفت: تلاش خواهیم کرد در دولت انقلابی عدالت فرهنگی و مردمی سازی فرهنگ و هنر را به عینه تحقق ببخشیم.

عصر امروز با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حسین رییسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران، یازدهمین سوگواره نوحه های نشسته شهرستان میناب در مسجد حضرت ابالفضل علیه السلام کنار ترش برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی در این آیین، اظهارداشت: در طول تاریخ تلاش های زیادی شد تا جلوی گرایش مردم را به سید الشهدا علیه السلام بگیرند اما مردم سنت تاسوعا، عاشورا و اربعین را مانند جان شیرین خود پاس داشتند تا این مناسک باقی بماند چنانچه در دوره معاصر هم پهلوی اول تلاش کرد جلوی نشر معارف اهل بیت را بگیرد اما نهضت امام خمینی(ره) جلوی آن را گرفت.

وی افزود: روزگاری اجازه نمی دادند که مجالس ابی عبدالله علیه السلام در این سرزمین برگزار شود اما عشق و محبت به حسین بن علی علیه السلام تنها یک آیین دینی نیست بلکه ستون انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: در دولت انقلابی در حال بازسازی فرهنگ و هنر هستیم

وزیر ارشاد: در دولت انقلابی در حال بازسازی فرهنگ و هنر هستیم