مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-24حوادث

آسفالت ریزی 40 هزار تنی در سطح منطقه 4/ احداث ایستگاه آتش نشانی در لویزان


شهردار منطقه 4 با اشاره به تحویل زمین برای احداث ایستگاه آتش نشانی در لویزان از آسفالت ریزی 40 هزار تنی در منطقه 4 از ابتدای سال تا شهریورماه سال جاری خبر داد.

- علی اصغر کمالی زاده در گفت وگو با ایسنا، در تشریح احداث ایستگاه آتش نشانی در لویزان گفت: تحویل زمین در لویزان برای احداث ایستگاه آتش نشانی از سوی شهرداری منطقه 4 انجام شده است.

این زمین تحویل شده و امیدواریم ساخت ایستگاه در لویزان توسط آتش نشانی به زودی آغاز شود.

قطعا با احداث این ایستگاه فاصله اعزام نیروهای آتش نشانی در هنگام بروز حوادث احتمالی کاهش می یابد و این ایستگاه می تواند به محدوده لویزان ارائه خدمات داشته باشد.

وی افزود: نبود ایستگاه آتش نشانی در این محدوده یکی از معضلات و دغدغه های شهروندان بود که با احداث این ایستگاه در آینده نزدیک این معضل حل خواهد شد.

شهردار منطقه 4 در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع آسفالت ریزی در سطح منطقه 4 اشاره کرد و افزود: سال گذشته 40 هزار تن آسفالت ریزی انجام شد و امسال نیز تا امروز 40 هزار تن آسفالت ریزی انجام شده و در حقیقت دو تا سه برابر این عدد نیز تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مناسب سازی مسیرهای تردد عابران پیاده و معابراصلی منطقه از مهمترین اقدامات مدیریت شهری است که با همکاری معاونت عمران و نواحی 9 گانه به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت ریزی 40 هزار تنی در سطح منطقه 4/ احداث ایستگاه آتش نشانی در لویزان

آسفالت ریزی 40 هزار تنی در سطح منطقه 4/ احداث ایستگاه آتش نشانی در لویزان