مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:352023-08-24اقتصادي

بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه سلامت است


مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه سلامت یک سازمان خدمت رسان به مردم شریف ایران است و بیش از 50 درصد از مردم ایران تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، وحید پورشاسب، مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران در آیین افتتاح ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان لنجان اظهارداشت: سازمان بیمه سلامت یک سازمان خدمت رسان به مردم شریف ایران است و بیش از 50 درصد از مردم ایران تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

  وی حذف دفترچه های درمانی را اقدام بزرگ دولت سیزدهم برشمرد و افزود: این اقدام با صرفه جویی مالی، پیش زمینه تشکیل پرونده الکترونیک برای بیماران است.

پورشاسب با اشاره به اینکه بیشتر ساختمان های شهرستان های بیمه سلامت در کشور استیجاری بود، گفت: با همت مدیران بیمه سلامت، نهضت ساخت سازمان های ملکی شروع شده است.

مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران خاطرنشان کرد: امسال بیشترین افتتاح ساختمان های بیمه سلامت در استان اصفهان است، و روحیه جهادی مدیران جوان مانند دکتر صفاری از خصیصه های دولت مردمی سیزدهم است.

  محمدحسین صفاری مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان نیز در این آیین اظهارداشت:  در دولت سیزهم اقدامات شاخصی از جمله تاسیس صندوق حمایت از بیماران خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه سلامت است

بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه سلامت است