مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 20:452023-08-24ورزشي

دولت انقلابی با حرکت جهادی عمده مشکلات مردم را حل کند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امید است دولت انقلابی با حرکت جهادی و مردمی، عمده مشکلات مردم را حل کند تا هم کارنامه نیک از خود بجای گذارد و هم آثارش در زندگی مردم ملموس باشد.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امید است دولت انقلابی با حرکت جهادی و مردمی، عمده مشکلات مردم را حل کند تا هم کارنامه نیک از خود بجای گذارد و هم آثارش در زندگی مردم ملموس باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، پنجشنبه دوم شهریور در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه، ضمن تبریک هفته دولت، با تأکید بر اینکه مدیران باید مورد قبول مردم باشند، تصریح کرد: مسئولان و مدیران باید تقوا را پیشه کار خود قرار داده و با خدمت خالصانه و صادقانه و به دور از هرگونه خودنمایی نسبت به انجام وظایف دینی و قانونی خود عمل کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه امسال شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود، افزود: امسال نیز مانند سال ءهای گذشته با تلاش مسئولین و با پشتیبانی های همیشگی مردم همیشه در صحنه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شاهد انتخاباتی سالم، گسترده و با شکوه خواهیم بود.

روح الله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، برگزاری مسابقات ملی قرآنی، اجلاس وحدت اسلامی و مسابقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت انقلابی با حرکت جهادی عمده مشکلات مردم را حل کند

دولت انقلابی با حرکت جهادی عمده مشکلات مردم را حل کند