مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 22:402023-09-05ورزشي

کلاس کنکور ریاضی و زبان با جواد خیابانی!


گزارشگر و مجری برنامه خاطره بازی سطح جدیدی از توانایی هایش در ریاضی و زبان را به نمایش گذاشت! - جی پلاس؛ جواد خیابانی گزارشگر خوش قلب و مردمی را اکثر مخاطبان با سوتی هایش می شناسند و با همان سوتی ها هم دوستش دارند.

خیابانی که مدتی است برنامه خاطره بازی را به روی آنتن شبکه ورزش می برد، در برنامه اخیرش سورپرایزهای جدیدی برای مخاطبان رو کرد.

خیابانی در ابتدای برنامه درباره تعداد اپیزودهای برنامه اش گفت: این برنامه قسمت های زیادی دارد چون ورزش ایران خاطرات زیادی دارد.

30 رشته داریم و 70 سال تاریخ ورزش ایران که در هم ضرب کنیم می شود 210!! (به جای 2100) که از هر کدام دو خاطره بگوییم می شود 420!!! پس از این کلاس ریاضی برای مخاطبان نوبت به کلاس زبان شد.

او که مشغول تعریف خاطراتی از المپیک سیدنی بود از حضور در MPC مسابقات صحبت کرد و گفت MPC مخفف اینترنشنال مدیا پرس سنتر است! و اصلا به فکرش خطور هم نکرد که مخفف چهار کلمه نمی تواند سه حرف باشد که هیچ، MPC اصلا I ندارد که بخواهد با کلمه اینترنشنال شروع شود! (MPC مخفف main press center به معنای هسته مرکزی رسانه ای است) در ادامه خیابانی تیتر روزنامه های مربوط به سال 2000 که به درخشش حسین رضا زاده پرداخته بود را ترجمه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس کنکور ریاضی و زبان با جواد خیابانی!

کلاس کنکور ریاضی و زبان با جواد خیابانی!