مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-29اقتصادي

بالاترین فروش نفت را داریم/تولید به میزان پیش از تحریم ها بازگشته است


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در بحث میزان تولید به میزان دوران پیش از تحریم ها بازگشته ایم و بالاترین فروش نفت را داریم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در بحث میزان تولید به میزان دوران پیش از تحریم ها بازگشته ایم و بالاترین فروش نفت را داریم.

علیرضا دانشی در نشست خبری که امروز، 7 شهریورماه به مناسبت هفته دولت در اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: مناطق نفتخیز جنوب در 5 استان کشور به صورت مستقیم و در محدوده دو استان به صورت غیرمستقیم فعالیت دارد و جمعا در این 7 استان به تولید می پردازد.

وجود بیش از 30 هزار کیلومتر خطوط لوله جریانی در مناطق نفتخیز جنوب به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دارای 222 تاسیسات عظیم و بیش از 30 هزار کیلومتر خطوط لوله جریانی است که به کمک این تجهیزات اقدام به تولید و انتقال نفت تولیدی می کند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: رسالت تولید نفت برای تامین خوراک پالایشگاه های کشور بر عهده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که به جز یک پالایشگاه به باقی پالایشگاه های کشور خوراک مورد نظر را ارسال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین فروش نفت را داریم/تولید به میزان پیش از تحریم ها بازگشته است

بالاترین فروش نفت را داریم/تولید به میزان پیش از تحریم ها بازگشته است