مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:552023-08-26حوادث

کلاهبرداری و سرقت اینترنتی 3 میلیاردی در ساری


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مازندران از بازداشت متهم به کلاهبرداری و سرقت اینترنتی 3 میلیاردی در «ساری» خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مازندران از بازداشت متهم به کلاهبرداری و سرقت اینترنتی 3 میلیاردی در ساری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ سامع خورشاد با اعلام این خبر، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از تعدادی شهروند در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند رد متهم اصلی این پرونده را در یکی از زندان های تهران شناسایی کنند.

فردی که با تلفن همراه در اختیار، اقدام به برقراری تماس تلفنی با بیرون از زندان می کرد.

رییس پلیس فتای مازندران، اظهار کرد: متهم با برقراری ارتباط تلفنی با شهروندان به بهانه برنده شدن آنان در قرعه کشی برنامه های رادیویی، اطلاعات اینترنت بانک آنان را سرقت و از حساب های بانکی این افراد به صورت غیرقانونی برداشت می کرد که در نهایت با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی به همراه همدستش دستگیر شد.

سرهنگ خورشاد، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به خرید طلا و جواهرات با وجوه سرقتی به ارزش 3 میلیارد ریال از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری و سرقت اینترنتی 3 میلیاردی در ساری

کلاهبرداری و سرقت اینترنتی 3 میلیاردی در ساری