موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - استقلال و پرسپوليس - سود سهام عدالت - بازي استقلال - مقاومت اسلامي عراق - ساكت الهامي - دسته گل عروس - آزمون زبان دانشگاه پيام نور - فني وحرفه - هيات مركزي نظارت - نظافت اتومبيل - اگر شيخ دياباته - ابراهيم غريبي - حادثه تروريستي افغانستان - دستگاه دروغ سنج - ايران ترانسفو - اقامتگاه هاي بوم گردي - سامان پاكباز - نيروي انتظامي زنجان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 21:302023-09-05سياسي

حاج قاسم معتقد بود پیاده روی اربعین باید آغاز تمدن اسلامی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «معمار حرم» به قلم بهنام باقری، به نقش شهید سلیمانی در شکل گیری ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات می پردازد که متشکل از 76 روایت از دوستان و هم رزمان حاج قاسم از کودکی تا شهادت ایشان است.

- حاج قاسم دغدغه اربعین داشت و از برگزاری گسترده آن خوشحال بود.

او معتقد بود پیاده روی اربعین باید آغاز تمدن اسلامی باشد.

او می گفت: هیچ جای دنیا نمی توانید چنین جمعیتی را برای یک هدف دور هم جمع کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب معمار حرم به قلم بهنام باقری، به نقش شهید سلیمانی در شکل گیری ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات می پردازد که متشکل از 76 روایت از دوستان و هم رزمان حاج قاسم از کودکی تا شهادت ایشان است.

هدف از تدوین و نگارش این کتاب، ترسیم مسیری است که در ذهن حاج قاسم شکل گرفته و زمینه ساز تشکیل ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شده است.

  در فصل ششم این کتاب که به 2 صورت نوشتاری و صوتی با صدای حسن آزادی قابل تهیه است، به نقش اربعین در تمدن سازی اسلامی از منظر شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته شده است.

در بخش هایی از این فصل می خوانیم: یکی از نکات مهم درباره اربعین این است که ستاد عتبات عالیات در اربعین به هیچ وجه کار اجرایی انجام نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم معتقد بود پیاده روی اربعین باید آغاز تمدن اسلامی باشد

حاج قاسم معتقد بود پیاده روی اربعین باید آغاز تمدن اسلامی باشد