مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-24سياسي

ثمره راه اندازی واحدهای تولیدی راکد در سفره مردم مشاهده شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: امیدواریم ثمره تلاش شبانه روزی مسؤولان در بخش های مختلف نظیر راه اندازی واحدهای تولیدی راکد در سفره های مردم نیز مشاهده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان و شماری از مدیران این استان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، با اشاره به ویژگی های برجسته این 2 شهید والامقام اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر تنها 2ماه پس از حادثه هفتم تیر به درجه رفیع شهادت نائل شدند؛ بنابراین شرایط کشور در آن زمان شرایط خاصی بود.

وی با یادآوری سخنان امام خمینی (ره) پس از شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: امام راحل (ره) دو روز پس از این حادثه فرمودند منطق ملت ما منطق قرآن است، انا لله و انا الیه راجعون، با این منطق هیچ قدرتی نمی تواند مقابله کند .

امام جمعه سمنان ادامه داد: امام خمینی (ره) در آن سخنرانی تاریخی تأکید فرمودند این شهادت ها هیچ خللی در مسیر حرکت ما ایجاد نمی کند.

مطیعی، شهیدان رجایی و باهنر را الگوهای خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: همکاری این دو شهید بزرگوار، قریب به 20 سال به طول انجامید که این امر به دلیل محور قرار دادن خداوند در تمام امور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمره راه اندازی واحدهای تولیدی راکد در سفره مردم مشاهده شود

ثمره راه اندازی واحدهای تولیدی راکد در سفره مردم مشاهده شود