مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 21:552023-08-26اقتصادي

تصفیەخانە آب شرب دیواندرە راه اندازی شد


مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با اشاره به تکمیل و اتمام ساخت پروژه تصفیه خانه آب دیواندره پیش از موعد برنامه ریزی شده، تحقق این موضوع را مصداق کار جهادی در دولت سیزدهم با هدف ارائه خدمت به مردم استان دانست.

- محمد فرهاد، امروز (4شهریور) در ششمین جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: با هدف تأمین آب بلند مدت پایدار برای شهر دیواندره، اجرای پروژه تصفیه خانه آب از سال 1391 با ظرفیت 250 لیتر بر ثانیه آغاز و تا پیش از دولت سیزدهم با صرف 35 میلیارد تومان هزینه 67 درصد پیشرفت داشت، اما به دلیل عملکرد نامناسب پیمانکار، عملیات اجرایی آن متوقف شده بود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در ادامه گفت: با سفر وزیر نیرو در دی ماه سال 1400 به استان، دستورات لازم در راستای تأمین منابع مالی و شروع به کار مجدد پروژه صادر و بلافاصله با بەکارگیری پیمانکار، عملیات اجرایی ادامه یافت و مقرر شد تا پایان شهریورماه امسال این پروژه به اتمام برسد.

فرهاد افزود: با توجه به بروز تنش آبی و افزایش کدورت آب در تأسیسات قره غیبی در مردادماه جاری، راه اندازی و بهره برداری از تصفیه خانه آب دیواندره، پیش از موعد و طی اقدامی جهادی در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه در دهم مرداد ماه جاری، تصفیه خانه وارد مدار و تنش آبی شهر برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیەخانە آب شرب دیواندرە راه اندازی شد

تصفیەخانە آب شرب دیواندرە راه اندازی شد