مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-25حوادث

کشف محموله 103 کیلویی موادمخدر از یک باند خانوادگی + فیلم


فرمانده نیروی انتظامی مازندران از کشف محموله 103 کیلویی موادمخدر در استان خبر داد و گفت: پس از کار اطلاعاتی بسیار خوبی که انجام شد متهمی که قبلا سابقه تهیه و توزیع موادمخدر را داشت و از یکی از مرزهای دریایی بار موادمخدر را تحویل می گیرد و در قالب پوشش خانواده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، طی تعقیب و مراقبت قاچاقچی موادمخدر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر، محموله 103 کیلویی تریاک در شهرستان ساری کشف شد.

سردار حسن مفخمی فرمانده نیروی انتظامی مازندران  در این باره اظهار کرد: پس از کار اطلاعاتی بسیار خوبی که انجام شد متهمی که قبلا سابقه تهیه و توزیع موادمخدر را داشت و از یکی از مرزهای دریایی بار موادمخدر را تحویل می گیرد و در قالب پوشش خانواده به همراه همسر و فرزندش بار را برمی دارد و نهایتا در استان مازندران زمین گیر می شود.

وی افزود: این متهم که 103 کیلوگرم را به صورت حرفه ای هم بسته بندی شده بود، کشف نشود و نهایتا کشف و متهم هم دستگیر می شود.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران بیان کرد: همکاران ما باتوجه به اینکه این متهم در پوشش خانواده وارد استان شده بود.

استان های مختلفی را هم گشته بود تا به مازندران رسید زمانی که در اکیپ عملیاتی خانواده و فرزند خردسالش در خودرو هست با رعایت تمام جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 103 کیلویی موادمخدر از یک باند خانوادگی + فیلم

کشف محموله 103 کیلویی موادمخدر از یک باند خانوادگی + فیلم