مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:362023-08-24سياسي

شرکت 23 هزار کسبه اصفهانی در دوره های آموزش فقه بازار


مجید اصلانی، رییس سازمان بسیج اصناف استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت بیش از 250 هزار نفر در مشاغل مختلف در استان اصفهان اظهارداشت: 23 هزار نفر از کسبه استان در یک سال در دوره های آموزش فقه بازار شرکت کرده اند.

وی با گرامیداشت چهارم شهریورماه روز بسیج اصناف اظهار داشت: چهارم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی عراقی، با عنوان روز بسیج اصناف و بازاریان کشور نامگذاری شده است و به همین مناسبت برنامه هایی در استان اصفهان اجرا خواهیم کرد.

اصلانی تجلیل از خانواده های معظم شهدای اصناف، تجلیل از پیشکسوتان و کاسبان امین را از مهم ترین برنامه های سازمان بسیج اصناف استان اصفهان در هفته بسیج اصناف در کنار سایر برنامه های روز شمار هفته اصناف اعلام کرد.

رییس سازمان بسیج اصناف استان اصفهان مهمترین برنامه بسیج اصناف را حمایت و هم افزایی در حوزه کسب و کارهای اصناف و فعالان اقتصادی اعلام کرد و گفت: ارائه میز خدمت به اصناف از برنامه های بسیج اصناف برای حمایت از سرمایه گذاری و رفع مشکلات صنفی در دستگاه های دولتی است.

  رییس سازمان بسیج اصناف استان اصفهان، اصناف را بزرگ ترین شبکه توزیع، خدماتی و ارتباط با مردم دانست و خاطرنشان کرد: اصناف بیشترین اشتغال زایی نسبت به آورده را دارند و برای ایجاد آرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 23 هزار کسبه اصفهانی در دوره های آموزش فقه بازار

شرکت 23 هزار کسبه اصفهانی در دوره های آموزش فقه بازار