مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-18اقتصادي

آبرسانی به 5 روستای شهرستان آرادان


یک چاه آب برای آبرسانی به روستاهای رستم آباد، یاتری سفلی، ده سلطان، حسین آباد و دولت آباد در شهرستان آرادان وارد مدار بهره برداری شد.

- محمد طاهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آرادان با اشاره به برگزاری آیین پروژه آبرسانی به روستای رستم آباد از توابع شهرستان آرادان، ضمن قدردانی از استاندار سمنان و دستگاه هایی که کمک کار این شرکت در افتتاح طرح آبرسانی به تعدادی از روستاهای آرادان بودند، اظهار کرد: چاه مزبور با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال برای خدمت رسانی به روستاهای رستم آباد، یاتری سفلی، ده سلطان، حسین آباد و دولت آباد وارد مدار بهره برداری شد و مردم این روستاها از این نعمت الهی سیراب می شوند.

وی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به روستای رستم آباد دومین پروژه ای بود که در هفته دولت توسط شرکت آب و فاضلاب افتتاح شد و مردم از خدمات رسانی آن بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: با توجه به کمبود بارش ها و تنش های پیش روی استان سمنان خوشبختانه فصل گرما که در روزهای پایانی آن به سر می بریم، را بدون تنش جدی و قطعی سپری کردیم که جز با همت و تلاش همکاران در شرکت آبفا میسر نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 5 روستای شهرستان آرادان

آبرسانی به 5 روستای شهرستان آرادان