مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 15:212023-08-31اجتماعي

موکب «سلام یا مهدی» در سامرا به زائران اربعین خدمت رسانی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، موکب سلام یا مهدی برای دومین سال پیاپی در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به راهپیمایان اربعین حسینی، در زادگاه حضرت امام عصر(عج) و اعتاب مقدس امامین عسکریین علیهماالسلام در شهر سامرا خدمت رسانی می کند.

امسال برای دومین بار موکب سلام یا مهدی(عج) در کنار مضیف حرمین عسکریین با مساحت بیش از 3 هزار مترمربع برپا شده تا هم زمان با حضور راهپیمایان اربعین اباعبدالله و زائران حسینی در  سامرا برای زیارت مرقد مطهر حضرت امام هادی و حضرت امام حسن عسکری، به خدمت خالصانه به زوار بپردازد.

اسکان، پذیرایی، ارائه خدمات درمانی از سوی تیم پزشکی، رختشویی مجهز برای شست و شوی لباس زوار، قرائت هر روزه زیارت عاشورا، ذکر مصیبت و عزاداری هر شب پس از نماز مغرب و عشا با حضور مرثیه خوانان اهل بیت و زائران، بسته های فرهنگی و کمک به نظافت، پاکیزگی و پاکسازی فضای اطراف حرم، از جمله خدمات این موکب است.

در کنار خدمات موکب سلام یا مهدی(عج) به زائران، کمیته رسانه موکب نیز، روزانه حال و هوای حرم امامین عسکریین، عزاداران آل الله در سامرا و مراسم مختلف موکب را به صورت زنده در شبکه های مجازی پوشش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب «سلام یا مهدی» در سامرا به زائران اربعین خدمت رسانی می کند

موکب «سلام یا مهدی» در سامرا به زائران اربعین خدمت رسانی می کند