مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-11اقتصادي

رشد بورس گرفتار در دوگانه رکود معاملات و خروج پول


کارشناسان بازار سرمایه معتقدند بازار سهام همچنان گرفتار دوگانه رکود معاملات بازار و خروج پول است، دو عاملی که مانع رشد بازار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، معاملات ابتدایی امروز بورس تا انتهای زمان بازار ادامه دار شد و شاخص های بورسی و اغلب سهام با نوسان ملموسی مواجه نشدند.

بورس تهران همانطور که انتظار می رفت، امروز توانست تقاضای بهتری را نسبت به دو روز گذشته تجربه کند اگرچه عرضه ها نیز اجازه یک مسیر صعودی قدرتمند را ندادند.

* موانع رشد بورس رضا گلستانی، کارشناس بازار سرمایه، در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: بازار سهام همچنان گرفتار دوگانه رکود و خروج پول است، دو عاملی که مانع رشد بازار هستند.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: تا زمانی که معاملات رونق نگیرد و پول جدید وارد بازار نشود، نمی توان منتظر بازگشت شاخص به محدوده 2.

2 میلیونی بود.

عامل رکود بی اعتمادی معامله گران به سیاست گذار است.

وی افزود: عمق بی اعتمادی به اندازه ای است که مصوبه بازگشت نرخ گذاری خوارک پتروشیمی به فرمول پیشین هم نتوانست شاخص بورس را در نیمه بالایی کانال 2.

1 میلیونی نگه دارد.

گلستانی تاکید کرد: در چنین شرایطی باید منتظر باشیم تا در میان مدت و با انتشار گزارش عملکرد 6 ماهه شرکت ها، اثر صورت های مالی را بر باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بورس گرفتار در دوگانه رکود معاملات و خروج پول

رشد بورس گرفتار در دوگانه رکود معاملات و خروج پول