مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:402023-08-24سياسي

هیچ پروژه ای بدون مجوز محیط زیست کلنگ زنی نخواهد شد


رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: هدف دولت از سفرهای استانی صرفا به منظور انجام طرح های بر زمین مانده و پیگیری مصوبات است، به گونه ای که هیچ پروژه ای بدون مجوز محیط زیست کلنگ زنی نشود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: هدف دولت از سفرهای استانی صرفا به منظور انجام طرح های بر زمین مانده و پیگیری مصوبات است، به گونه ای که هیچ پروژه ای بدون مجوز محیط زیست کلنگ زنی نشود.

علی سلاجقه دوم شهریورماه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: نباید مسئول و خادمی نسبت به مردم بی توجهی کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کشور در زیرساخت های توسعه مشکل دارد، افزود: متاسفانه با طبیعت خوب برخورد نکردیم، از طرفی در بحث تغییر اقلیم که تمام ارکان کشور و جهان را تحت تاثیر قرار می دهد، لازم است مدیریت صورت گیرد.

سلاجقه گفت: محیط زیست در بعد بین الملل به عنوان پیشقراول دیپلماسی سیاسی کشور قرار دارد و ظرفیت های محیط زیست به راحتی می تواند منجر به ارتباط نزدیک دولت ها و ملت ها شود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور یادآور شد: سال گذشته نشست وزرای منطقه ای محیط زیست برگزار شد و منجر به ایجاد سازمان، دبیرخانه و صندوق منطقه ای محیط زیست شد، از طرفی مجمع عمومی مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ پروژه ای بدون مجوز محیط زیست کلنگ زنی نخواهد شد

هیچ پروژه ای بدون مجوز محیط زیست کلنگ زنی نخواهد شد