مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 23:302023-09-05سياسي

خدمت رسانی موکب شهدای کهگیلویه به زائران/ پوشش 3 کشور و 13 استان


دهدشت_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: موکب شهدای کهگیلویه خدمت رسانی خود را آغاز کرده و تا 2 روز بعد از اربعین نیز فعال است.

- سید علی اصغر پور بهشت در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: موکب شهدای کهگیلویه از سال 96 افتتاح و در مسیر تردد 13 استان کشور و سه کشور همسایه قرار گرفته است.

وی فلسفه نام گذاری بنام موکب شهدای کهگیلویه را آرزوی رسیدن به کربلا در گذشته عنوان و تصریح کرد: امنیت و رسیدن به ضریح امام حسین (ع) محیا شده و به یاد جانفشانی شهدا این موکب با نام شهدای کهگیلویه نام گذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به انتخاب مکان موکب در نزدیکی شهر بهبهان گفت: با توجه به موقعیت این نقطه که در مسیر سه کشور قرار گرفته بود، جهت خدمت رسانی بهتر به کاروان ها به هنگام شام این موقعیت مکانی برگزیده شد.

پور بهشت افزود: خدمت رسانی این موکب در طول ایام سال و به مناسبت های مختلف ادامه دارد و حتی در ایام ، زلزله کرمانشاه و در سایر موارد داشته است.

پور بهشت با بیان اینکه از برپایی مجدد موکب شهدای کهگیلویه 10 روز می گذرد خاطر نشان کرد: این موکب تا دو روز بعد از اربعین فعال بوده و تاکنون بیش از 300 هزار نفر خدمات پزشکی، مشاوره ای، برپایی نمازجمعه و روشنگری داده شده است وی کمک های مردمی را عامل اصلی برپایی موکب دانست و اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی موکب شهدای کهگیلویه به زائران/ پوشش 3 کشور و 13 استان

خدمت رسانی موکب شهدای کهگیلویه به زائران/ پوشش 3 کشور و 13 استان