مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-10اقتصادي

فاضلاب اهواز 30 سال پس از کلنگ زنی!


وقتی در خیابان های کلانشهر اهواز قدم می زنید و یا با خودرو در شهر تردد می کنید، متوجه خواهید شد که وضعیت فاضلاب در این کلانشهر وضعیت خوبی نیست و وجود فاضلاب در خیابان ها و پس زدگی فاضلاب از درب های منهول و جاری شدن آن در برخی از خیابان های مناطق مختلف اهواز، - موضوعی است که برای شهروندان مشکل ساز است.

برای یک کلانشهر نفتی مثل اهواز که نقش بسیار پررنگی در اقتصاد و خلق ثروت کشور دارد، پس زدگی فاضلاب و جاری شدن آن در خیابان ها وضعیتی غیرقابل قبول است؛ هرچند طی سال های اخیر اقداماتی برای حل مشکلات فاضلاب کلانشهر اهواز انجام و تلاش شده تا وضعیت نسبت به گذشته بهتر شود اما باید از این نکته غافل نشد که تا مطلوب شدن وضعیت فاضلاب در اهواز فاصله زیادی باقی مانده است.

جاری شدن فاضلاب در برخی از خیابان های این کلانشهر حتی در مناطقی که به نوعی بالاشهر محسوب می شوند، اصلا زیبنده شهروندان و این کلانشهر نیست و باید برای حل آن چاره ای اندیشیده شود تا با تکمیل طرح فاضلاب اهواز یک بار برای همیشه فاضلاب از زیر پای مردم اهواز جمع شود اما اینکه چه زمانی این مهم محقق می شود، موضوعی است که باید گذر زمان آن را ثابت کند.

وجود 7 نقطه بحرانی فاضلاب در اهواز در این زمینه محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص آخرین وضعیت طرح فاضلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب اهواز 30 سال پس از کلنگ زنی!

فاضلاب اهواز 30 سال پس از کلنگ زنی!