مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-30سياسي

70 درصد بیمارستان آذربایجان شرقی بالای 60 سال عمر دارند!


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریزبا بیان اینکه بیش از 70 درصد بیمارستان های استان بالای 60 سال عمر دارند، توضیح داد: بیمارستان ها باید تاب آوری در برابر زلزله داشته باشند از این رو یک پروژه برای جایگزینی 5 بیمارستان مطرح شده است که یکی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی جنتی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی رسالتی روشن و شفاف دارد؛ این نهاد با ماموریت مختلف در حال فعالیت است و به عبارتی یک سازمان عرض و طویل در حال فعالیت در حیطه های مختلف آموزش، درمان، بهداشت و غیره است.

وی با بیان اینکه معاونت توسعه و مدیریت منابع وظیفه دارد تا زیرساخت های لازم را برای ارائه خدمات بهتر در حوزه های مختلف انجام دهد، ادامه داد: ایجاد زیرساخت های فضای فیزیکی، منابع انسانی، تامین منابع مالی مورد نیاز، تجهیزات سرمایه ای در حوزه های مختلف جزو وظایف این معاونت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که به بخش های مختلف علوم پزشکی بستری فراهم کنیم تا این بخش ها با خیال راحت ارائه خدمت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد بیمارستان آذربایجان شرقی بالای 60 سال عمر دارند!

70 درصد بیمارستان آذربایجان شرقی بالای 60 سال عمر دارند!