مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-09پزشكي

بالگرد اورژانس اصفهان برای انتقال بیمار پیوند عروق به پرواز درآمد


سخنگوی اورژانس اصفهان از انتقال بیمار پیوند عروق توسط بالگرد اورژانس استان اصفهان از زواره به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان خبر داد.

- عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: صبح  امروز بالگرد اورژانس هوایی استان اصفهان مصدوم نیازمند پیوند عروق را به مرکز استان انتقال داد.

وی افزود: پس از هماهنگی مرکز فرماندهی عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی استان برای انتقال مرد 21 ساله ای که بر اثر حادثه کار دچار مصدومیت شدید هر دو پا  شده بود و نیاز به انتقال فوری برای انجام جراحی پیوند عروق داشت، به پرواز درآمد.

 عابدی بیان کرد: بیمار مذکور ضمن انجام اقدامات فوری از بیمارستان شهید بهشتی اردستان به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یک جوان میانسال از اتباع بیگانه که در یک مرغداری در منطقه ظفرقند کار می کرد صبح امروز و در حال کار با دستگاه های آسیاب و میکسر دچار حادثه شد که بر اثر این حادثه هر دو پای این جوان به شدت مصدوم شد که پس از انتقال این جوان توسط عوامل اورژانس شهرستان به بیمارستان زواره، برای ادامه معالجه توسط اورژانس هوایی به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالگرد اورژانس اصفهان برای انتقال بیمار پیوند عروق به پرواز درآمد

بالگرد اورژانس اصفهان برای انتقال بیمار پیوند عروق به پرواز درآمد