مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-24اقتصادي

همدان تأمین کننده سوخت پایدار غرب کشور


همزمان با آغاز هفته دولت، مجتمع خدماتی رفاهی ارگ با سرمایه گذاری بخش خصوصی واقع در محور ملایر- اراک و در بخش زند افتتاح شد.

- ایسنا/همدان همزمان با آغاز هفته دولت، مجتمع خدماتی رفاهی ارگ با سرمایه گذاری بخش خصوصی واقع در محور ملایر- اراک و در بخش زند افتتاح شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان پنجشنبه دوم شهریور در حاشیه افتتاحیه این مجتمع، اظهار کرد: فاز اول این مجموعه با هدف توزیع بنزین، نفت و گاز به مساحت 10 هزار مترمربع و اعتبار 16 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

امین روستایی با بیان اینکه این مجتمع شامل جایگاه سوخت، پارکینگ، رستوران، فروشگاه، نمازخانه، سرویس بهداشتی، فست فود، سوغات فروشی و بخش اداری و سوییت اقامتی است، ادامه داد: عملیات اجرایی این مجتمع با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ 14 میلیارد و 700 میلیون تومان و یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار ملی، از سال 98 آغاز شد.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم در آینده این جایگاه دارای سوخت CNG نیز بشود، افزود: این زیرساخت ها نشان دهنده پیشرفت کشور است.

روستایی توزیع بنزین یورو 4 در سراسر شهرستان را در غرب کشور بی نظیر خواند و گفت: مصرف روزانه بنزین در سطح شهرستان ملایر 400 هزار لیتر است که در پیک تابستان و اربعین حسینی به روزانه 500 هزار لیتر افزایش پیدا می کند اما ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان تأمین کننده سوخت پایدار غرب کشور

همدان تأمین کننده سوخت پایدار غرب کشور