مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-25سياسي

روایت فرماندار بهمیی از 5 میلیارد اعتباری که از کف رفت


اگر شهردار انتخاب و حکم صادر می کردند، برای شهرداری آنها بالای 5 میلیارد تومان اعتبار جذب می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی فرماندار بهمیی در نشست خبری در جمع خبرنگاران این شهرستان به تشریح برنامه های هفته دولت پرداخت.

علی محمدی با گرامیداشت هفته دولت و تسلیت ایام اربعین حسینی، تصریح کرد: امیدواریم دولتمردان بتوانند خدمتگزاران واقعی مردم باشند.

وی افزود: اقدامات دولت وقت در راستای خدمت به مردم بود وقتی ما مسئله ای را مطرح می کنیم به معنی زیر سوال بردن دولت های قبل نیست بلکه سعی می کنیم خدمات دولت فعلی را به مردم ا اطلاع رسانی کنیم.

فرماندار بهمیی با بیان اینکه در بحث اعتبارات شهرستان در سال گذشته در بعضی از پروژه ها به اندازه ده سال پیشرفت داشتیم، خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژه آبرسانی به بهمیی از سد کوثر نزدیک به 400 میلیارد تومان یعنی 5 برابر ده سال گذشته بود.

محمدی ادامه داد: امسال هم 200 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر اخیر ریاست جمهوری به این پروژه مهم شهرستانی اختصاص یافت و در حال حاضر 9 پیمانکار در حال تکمیل پروژه هستند.

وی با بیان اهمیت این پروژه آبرسانی برای توسعه شهرستان، گفت: با تغییر جزیی بخشی از مسیر آبرسانی بحث معارضات حل شد که امیدوارم تا پایان امسال پروژه به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فرماندار بهمیی از 5 میلیارد اعتباری که از کف رفت

روایت فرماندار بهمیی از 5 میلیارد اعتباری که از کف رفت