مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:552023-08-29اقتصادي

پروژه آبرسانی به روستای جغنه حضرتی به بهره برداری رسید


همزمان با هفته دولت و با حضور معاون فرماندار شهرستان مشهد، پروژه آبرسانی روستای جغنه حضرتی از توابع بخش مرکزی شهرستان مشهد، با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی برامکی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح مخزن آب شرب روستای جغنه حضرتی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بحرانی آب در این شهرستان اظهار کرد: با وجود شرایط ویژه و بحرانی آب در مشهد، به لطف خدا و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و نیز تلاش شبانه روزی انجام شده توسط آبفای مشهد، تاکنون هیچ گونه قطعی ناشی از کمبود آب نداشته ایم که این مهم نیز شایسته تقدیر است.

حفر و تجهیز 29 حلقه چاه معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز ضمن گرامی داشت هفته دولت، از اولویت آبرسانی در حوزه روستاها خبر داد و اظهار کرد: روستاهای تحت پوشش این شرکت در سال 99، حدود 222 روستا بود که هم اکنون؛ مجموع روستاهای تحویل گیری شده به 300 روستا رسیده است.

سید محمد تفضلی درباره پروژه آبرسانی روستای جغنه حضرتی افزود: این شرکت با هدف رفع مشکلات کمبود آب روستای مذکور که از یک باب مخزن آجری فرسوده به ظرفیت 50 متر مکعب تأمین می شد؛ نسبت به احداث یک باب مخزن بتنی 200 متر مکعبی به همراه حصارکشی، اتاق هیدروکلریناتور و محوطه سازی از طریق اعتبارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی به روستای جغنه حضرتی به بهره برداری رسید

پروژه آبرسانی به روستای جغنه حضرتی به بهره برداری رسید