مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-08دانش

انتقاد رییس دانشگاه شهید بهشتی از مهارت آموزی دانشجویان


رییس دانشگاه شهید بهشتی با انتقاد از چگونگی مهارت آموزی دانشجویان، گفت: معتقدم هیچ دانشجویی در هیچ رشته ای نیست که خوب درس بخواند و بیکار بماند.

- سیدمحمودرضا آقامیری رییس دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: در خارج از کشور زمینه تحصیلی برای دانشجویان مقطع کارشناسی وجود ندارد ولی برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این امکان وجود دارد.

  آقامیری به بورسیه صنعت اشاره کرد و گفت: این بورسیه یکی از روش هایی است که می خواهد زمینه های مهارتی ایجاد کند تا دانشجویان در کشور بمانند و ادامه تحصیل بدهند و ما در دانشگاه ها پیگیر این موضوع هستیم.

  رییس دانشگاه شهید بهشتی اضافه کرد: اعتقاد دارم انتخاب دانشگاه برتر مهم است، اما اگر دانشجویان بتوانند مقطع کارشناسی خود را در محل سکونت شان در کنار خانواده با موفقیت بگذرانند و در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری به دانشگاه های برتر بیایند، قطعاً راندمان و تخصص شان بهتر خواهد شد.

   * دانش آموزان قدیم در کنار تحصیل، مسؤولیت مهارت آموزی را هم داشتند وی به بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی اشاره کرد و گفت: اعتقاد شخصی بنده این است که هیچ دانشجویی در هیچ رشته ای چه علوم انسانی و چه غیرعلوم انسانی نیست که خوب درس بخواند و بیکار بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس دانشگاه شهید بهشتی از مهارت آموزی دانشجویان

انتقاد رییس دانشگاه شهید بهشتی از مهارت آموزی دانشجویان