مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-18حوادث

عاملان اغفال دختر تهرانی در شرق کشور دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان اغفال دختر تهرانی در شرق کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر اغفال شده به آغوش گرم خانواده خبر داد و گفت: متهمان این پرونده در شرق کشور بازداشت شد .

رییس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: اواسط شهریورماه سال جاری، زن میانسالی هراسان به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد.

وی به کارآگاهان گفت:  دختر جوانم به بهانه خرید شارژ تلفن همراه از خارج شده و دیگر بازنگشته است در این مدت نیز با تمامی آشنایان تماس گرفتم اما کسی از او خبری ندارد؛ نگرانم بلایی سر دخترم آمده باشد لطفا کمک کنید.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل زندگی دختر جوان شده و با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم پی بردند، دختر گمشده با یک مرد جوان به صورت پنهانی ارتباط داشته و به سوپرمارکت محله نیز مراجعه نکرده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که دختر گمشده توسط 2 مرد و یک زن جوان در فضای مجازی با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا اغفال شده و از خانه فرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان اغفال دختر تهرانی در شرق کشور دستگیر شدند

عاملان اغفال دختر تهرانی در شرق کشور دستگیر شدند