مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-23اقتصادي

5 رام قطار ویژه اربعین در مسیر تهران-کرمانشاه اضافه می شود


مدیرعامل راه آهن اراک از افزایش پنج رام قطار در مسیر تهران-کرمانشاه از ششم شهریور به منظور تسهیل در تردد زوار اربعین خبر داد.

- 5 رام "قطار" ویژه اربعین در مسیر تهران-کرمانشاه اضافه می شود ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل راه آهن اراک از افزایش پنج رام قطار در مسیر تهران-کرمانشاه از ششم شهریور به منظور تسهیل در تردد زوار اربعین خبر داد.

سعید ترکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش تقاضای سفر در ایام مانده به اربعین به سمت کرمانشاه گفت: جهت رفاه حال زوار، تردد قطار در مسیر تهران به کرمانشاه را افزایش داده ایم.

وی افزود: زواری که قصد رفتن به مرزهای خسروی و مهران را دارند باید از استان کرمانشاه عبور کنند، بنابراین تعداد رام های قطار در مسیر تهران-کرمانشاه افزایش داده شده است.

ترکی گفت: پیش از اربعین، حرکت قطار در این مسیر به صورت یک روز در میان بود، اما با توجه به افزایش تقاضای سفر، پنج رام قطار دیگر، ویژه تردد زوار اربعین، برای مسیر تهران به کرمانشاه اضافه خواهد شد.

این مسئول با اشاره به شروع فعالیت این قطارها از ششم شهریور، خاطرنشان کرد: این پنج رام قطار به صورت روزانه در مسیر تهران-کرمانشاه فعال خواهند بود.

وی با بیان اینکه برای این ایام افزایش قیمت نداشته ایم، گفت: قیمت بلیت قطار تهران-کرمانشاه برای کابین شش تخته برای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 رام قطار ویژه اربعین در مسیر تهران-کرمانشاه اضافه می شود

5 رام قطار ویژه اربعین در مسیر تهران-کرمانشاه اضافه می شود