مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-31سياسي

موفقیت همدان در مبارزه با فرارهای مالیاتی


مدیرکل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: همدان در مبارزه با فرار های مالیاتی موفق عمل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدمحمدهادی سبحانیان پیش از ظهر امروز در جمع مدیرکل و کارکنان اداره کل آور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه مجموعه دولت از عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور رضایت خوبی دارند اظهار کرد: برای دومین سال متوالی توانستیم جایزه جشنواره شهید رجایی کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه تقویت نظام مالیاتی که مد نظر مقام معظم رهبری است الهام بخش اقدامات است افزود: تمام تلاش ما انجام به موقع تکالیف قانونی و تعهدات محوله است.

مدیرکل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اینکه استقرار کامل پایانه های فروشگاهی مهمترین اقدام ما در حال حاضر است تصریح کرد: در هر اداره ای یک واحد مشخص برای پیگیری اجرای پایانه های فروشگاهی و پاسخگویی به مردم باشد.

وی با بیان اینکه اول مهر ماه آخرین فرصت الزام شرکت ها در اجرای پایانی فروشگاهی است ادامه داد:  بنابراین باید اقدامات لازم انجام و در صورتی که عقب ماندگی وجود داشته باشد، جبران شود.

سبحانیان با اشاره به اینکه ملاک ارزیابی مدیران و کارکنان صرفا میزان وصولی نیست خاطرنشان کرد: پیگیری پرونده های بزرگ در استان، پرونده های قطعی ارزش افزوده، پالایش ثبت نام ها مد نظر است که باعث افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت همدان در مبارزه با فرارهای مالیاتی

موفقیت همدان در مبارزه با فرارهای مالیاتی