مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-10فرهنگي

نمایش چند مستند به مناسبت شهادت امام رضا (ع)


مستندهایی به مناسبت ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی روی پرده می روند.

- مستندهایی به مناسبت ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی روی پرده می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، امروز یکشنبه 19 شهریور ماه 7 مستند در 2 سانس در سالن حقیقت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، نمایش دارند.

مستندهای کوتاه شفاعت به کارگردانی محمدجعفر باقری نیا، ماده 2 به کارگردانی محمود عیسی آبادی، غنای حقیقی به کارگردانی امیر سائلی، غریب تر از بهشت به کارگردانی روح الله امامی و چهل و هشتی به کارگردانی علیرضا صمدی دارافشانی در سانس اول روی پرده می روند.

در سانس دوم، مستندهای پیامبر دیگر به کارگردانی سیداحمد میراحسان و هر چه تو را به یاد من بیاورد زیباست ساخته لیلی عاج نمایش داده می شوند.

دوشنبه 20 شهریور ماه مستندهای مناسب با ایام شهادت امام رضا (ع) اکران خواهند شد.

در سانس اول مستندهای کوتاه ده کیلومتر دورتر به کارگردانی شهرام میراب اقدم، هوشیدر به کارگردانی حسن نقاشی، ضامن آهو به کارگردانی مهدی کوهیان، اینجا همه دل پاک می کنند به کارگردانی مرتضی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش چند مستند به مناسبت شهادت امام رضا (ع)

نمایش چند مستند به مناسبت شهادت امام رضا (ع)