مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:552023-09-18سياسي

اجرای بیش از 1300 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به برگزاری یک هزار و 350 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در رده های سپاه و بسیج استان، گفت: همزمان با 31 شهریور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه قشر تأثیرگذار در جامعه هستند و تحریم رسانه های اثرگذار از سوی دشمنان جای تبریک دارد که نشانه اثرگذاری رسانه های تحریم شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) ادامه داد: در حال حاضر در جنگ ترکیبی دشمنان قرار گرفته ایم که این جنگ فاصله زیادی با جنگ تحمیلی ندارد.

وی تأکید کرد: دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی و تجزیه کشور بودند و در جنگ ترکیبی امروز هم این هدف را دنبال می کنند.

اکبری با تقدیر از دشمن شناسی ملت بزرگ ایران، اظهار کرد: در فتنه صهیونیستی آمریکایی سال گذشته و سالگرد آن، ملت بزرگ ایران دشمنان قسم خورده نظام را همراهی نکردند چون دشمن و اهداف کلی دشمن را به خوبی شناخته اند.

وی، شعار هفته دفاع مقدس در سال جاری را ما متحد هستیم اعلام کرد و افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان وحدت بین مردم و اقوام و وحدت بین مردم و مسئولان و امنیت را هدف گرفته اند، زیرا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 1300 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

اجرای بیش از 1300 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری