مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 18:452023-09-10سياسي

اعزام 24 کاروان پیاده از بردسکن برای شرکت در مراسم عزاداری 28 صفر


رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن از اعزام 24 کاروان پیاده به تعداد 1985 نفر برای شرکت در مراسم عزاداری 28 صفر در مشهد مقدس خبرداد.

- حجت الاسلام هادی شکاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: بیش از 85 درصد این کاروان ها را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند.

وی افزود: از این تعداد هزار و 255 نفر برادر و730 نفر خواهر می باشند.

حجت الاسلام شکاری ادامه داد: تمامی این کاروان ها دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی می باشند و تمامی خدمات توسط جمعیت خدمتگزار در مشهد مقدس و طول مسیر به آن ها ارائه می شود.

رییس سازمان تبلیعات اسلامی بردسکن گفت: در همین راستا نیز بیش از 30 اتوبوس از هیئت های عزاداری و وسایل نقلیه شخصی به تعداد 3هزار نفر برای شرکت در مراسم عزاداری 28 صفر عازم مشهد مقدس خواهند شد.

رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان بردسکن نیز از توزیع 166 جفت کفش و 700 بطری آب معدنی به زائران پیاده علی ابن موسی الرضا(ع) خبرداد.

    حجت الاسلام سعید غیرتمند گفت: از محل موقوفه باباخان و حاج مجید که بیش از 100 سال قدمت دارد همه ساله همزمان با دهه آخر صفر و اعزام کاروان های پیاده از محل این موقوفه تعدادی کفش و آب معدنی طبق نیت واقف بین زائران پیاده امام مهربانی توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 24 کاروان پیاده از بردسکن برای شرکت در مراسم عزاداری 28 صفر

اعزام 24 کاروان پیاده از بردسکن برای شرکت در مراسم عزاداری 28 صفر