مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-22سياسي

افتتاح مخزن آب شرب 2 روستای محروم در آذربایجان شرقی


مخزن آب شرب دو روستای محروم استان آذربایجان شرقی به همت جهادگران قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مخزن آب شرب دو روستای محروم استان آذربایجان شرقی به همت جهادگران قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا افتتاح شد.

مسئول قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا آذربایجان شرقی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: به همت جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان، دو عدد مخزن آب شرب 20 و 50 متر مکعبی روستاهای علی کندی و گُلّی از دهستان جنوبغربی شهرستان چاراویماق و جزو روستاهای محروم استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید مهدی حسینی، افزود: علاوه بر مخزن، بهسازی چشمه آب شرب و خط انتقال مخزن تا روستا و اتاق فرمان نیز با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار، تثبیت جمعیت و کمک به معیشت انجام شد.

وی ادامه داد: این دو مخزن به همت جهادگران قرارگاه پیشرفت و با مشارکت شرکت ارتباطات سیار همراه اول، معدن سنگ آهن کوه بابا شهرستان چاراویماق، اهالی روستا و شرکت آبفای استان و شهرستان چاراویماق در صعب العبورترین و دوردست ترین نقطه روستا تکمیل و به بهره برداری رسید.

مدیر کارگروه عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در خصوص اجرای این پروژه، گفت: برای اجرای این پروژه از ماشین آلات سنگین معدن سنگ آهن کوه بابا جهت جاگذاری و دفن مخزن، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مخزن آب شرب 2 روستای محروم در آذربایجان شرقی

افتتاح مخزن آب شرب 2 روستای محروم در آذربایجان شرقی