مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 02:202023-08-29اقتصادي

تأمین اعتبار 16 میلیون یورویی برای فاز نخست ساماندهی پسماند آمل


استاندار مازندران با بیان اینکه بودجه لازم از مجموعه وزارت کشور برای ساماندهی پسماند آمل تأمین شد، گفت: در مرحله نخست مبلغ 16 میلیون یورو برای این پروژه در نظر گرفته شده و در صورت استمرار و نیازسنجی، - سید محمود حسینی پور پس از بازدید معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست از آخرین وضعیت دپوی زباله در منطقه عمارت آمل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: در این بازدید تصمیماتی ابعاد مختلف موضوع پسماند بررسی و وضعیت ورود پسماند از گذشته تاکنون بازگو شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه پروژه های محور هراز آمل وارد فاز جدیدی شده و فعالیت گسترده ای برای اتمام پروژه ها در حال شکل گیری است، افزود: باتوجه به فعالیت هایی که هم اکنون برای اتمام پروژه در نظر گرفته شد یکی از موارد مهم که باید تعیین تکلیف شود بحث دپوی زباله عمارت است.

استاندار مازندران تصریح کرد: این مسئله طبق تعهدات وزارت نیرو به سازمان آب منطقه ای سپرده شد و اینجا مسؤولیت پسماند به عهده آن مجموعه است؛ همچنین مطالعات لازم انجام شده و باید شرط عملیات اجرایی فریز عمارت انجام شود.

وی با بیان اینکه یکی از شروط مهم فریز زباله های عمارت این است که دیگر زباله جدید نباید به این مجموعه افزوده شود، یادآور شد: برای جایگزین کردن مکان جدید باید مسؤولان شهرداری و شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اعتبار 16 میلیون یورویی برای فاز نخست ساماندهی پسماند آمل

تأمین اعتبار 16 میلیون یورویی برای فاز نخست ساماندهی پسماند آمل