مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-17اقتصادي

اتمام پروژه سرای محله نایسر سنندج نیازمند 20 میلیارد ریال اعتبار است


معاون مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: اتمام پروژه سرای محله نایسر سنندج نیازمند 20 میلیارد ریال اعتبار است.

- امیرحسین جمشیدی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: پروژه سرای محله نایسر سنندج  از پروژه های مهم در حال اجرا در قالب طرح بازآفرینی است.

وی با بیان اینکه کار احداث ساختمان این پروژه به پایان رسیده و تجهیزات لازم در بخش هایی از آن هم نصب شده است، گفت: عملیات اجرایی این پروژه در سال 1399 آغاز شد و هم اکنون نصب انشعاب های و آسانسور و محوطه سازی پروژه باقیمانده است.

به گفته معاون مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، اعتبار اجرای این پروژه در قرارداد پیمانکار 78 میلیارد ریال است که تاکنون 68 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وی میزان مطالبات پیمانکار این پروژه را برابر با 60 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اتمام و بهره برداری از این پروژه نیازمند 20 میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

وی به کاربری این پروژه هم اشاره کرد و گفت: پروژه سرای محله نایسر سنندج چند منظوره است و براساس تفاهم نامه ای که با اداره کل کتابخانه های عمومی و حوزه هنری استان منعقد شد بخش کتابخانه و2 سالن سینمایی آن تجهیز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه سرای محله نایسر سنندج نیازمند 20 میلیارد ریال اعتبار است

اتمام پروژه سرای محله نایسر سنندج نیازمند 20 میلیارد ریال اعتبار است