مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-09فرهنگي

دومین فستیوال نقاشی «دنیای لنگه به لنگه» تمدید شد


کودکان و نوجوانان علاقه مند به نقاشی، تا 30 شهریورماه مهلت دارند تا آثار خود در دو موضوع «دنیای لنگه به لنگه» و «عجیب ترین نقاشی دنیا» را به دومین دوره فستیوال نقاشی «دنیای لنگه به لنگه» ارسال کنند.

- ایسنا/اصفهان کودکان و نوجوانان علاقه مند به نقاشی، تا 30 شهریورماه مهلت دارند تا آثار خود در دو موضوع دنیای لنگه به لنگه و عجیب ترین نقاشی دنیا را به دومین دوره فستیوال نقاشی دنیای لنگه به لنگه ارسال کنند.

آرش بدرطالعی، مدیر آموزشگاه شهر نقاشی، دراین باره به ایسنا گفت: دومین دوره فستیوال نقاشی دنیای لنگه به لنگه که از سوی آموزشگاه هنرهای تجسمی شهر نقاشی برگزار می شود، کار خود را از 15 مردادماه با انتشار فراخوان آغاز کرد و شرکت کنندگان می توانند با دو موضوعِ دنیای لنگه به لنگه و عجیب ترین نقاشی دنیا در این رویداد شرکت کنند.

او با تأکید بر اینکه سن شرکت کنندگان در این فستیوال باید حداقل 6 و حداکثر 15 سال باشد، درباره سایر شرایط آن نیز توضیح داد: اندازه آثار باید حداکثر 50 در 70 سانتی متر و بدون قاب و پاسپارتو (کادر مقوایی) باشند.

همچنین هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر 3 اثر است؛ ضمن اینکه آثار ارسال شده عودت داده نمی شوند و شهر نقاشی مجاز به استفاده از این آثار در قالب نمایشگاه، کتاب و یا اقلام تبلیغاتی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین فستیوال نقاشی «دنیای لنگه به لنگه» تمدید شد

دومین فستیوال نقاشی «دنیای لنگه به لنگه» تمدید شد