مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-23اقتصادي

افزایش 16 درصدی مصرف بنزین در کهگیلویه و بویراحمد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 16 درصدی مصرف بنزین طی 5 ماهه امسال در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 16 درصدی مصرف بنزین طی 5 ماهه امسال در این استان خبر داد.

سالار خشایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: مصرف بنزین استان کهگیلویه و بویراحمد طی 5 ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل قریب به 16 درصد افزایش داشت.

وی تصریح کرد: دلیل این افزایش را افزایش ورود گردشگران و مسافران که در شرایط کرونایی با محدودیت سفر مواجه بوده اند عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 36 جایگاه سوخت بنزین در این استان فعالیت دارند.

خشایی با بیان اینکه در زمینه نفت و گاز نیز طی این مدت با افزایش مصرف در استان مواجه بوده ایم، عنوان کرد: مصرف نفت سفید نیز در 5 ماهه امسال نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز 2 درصد افزایش نشان می دهد و این افزایش به دلیل این است که روستاییان قبلاً از چوب جنگلی استفاده می کردند اما هم اکنون از بخاری های نفتی استفاده می کنند.

وی ادامه ادامه داد: از ابتدای شهریور ماه فصل ذخیره سازی نفت سفید برای مناطق روستایی و صعب العبور که امکان دارد با اولین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 16 درصدی مصرف بنزین در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش 16 درصدی مصرف بنزین در کهگیلویه و بویراحمد