مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-02حوادث

عملیات نفس گیر برای جست وجوی جسد جوان غرق شده در قزل اوزن زنجان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم سیلاب و واکنش سریع جمعیت هلال احمر زنجان در عملیاتی نفس گیر و طاقت فرسا توانستند با حدود 12 ساعت تلاش جسد جوان 31 ساله غرق شده در رودخانه قزل اوزن را پیدا کنند.

- ایسنا/زنجان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم سیلاب و واکنش سریع جمعیت هلال احمر زنجان در عملیاتی نفس گیر و طاقت فرسا توانستند با حدود 12 ساعت تلاش جسد جوان 31 ساله غرق شده در رودخانه قزل اوزن را پیدا کنند.

حکمت اله هاشمی صبح امروز (11 شهریورماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 14:15 روز جمعه (10 شهریورماه) پاسگاه ارمغانخانه گزارش یک مورد غرق شدگی در رودخانه قزل اوزن را جهت امدادرسانی به ندای امداد اطلاع داد.

وی افزود: بلافاصله یک تیم ارزیاب و 2 تیم سیلاب و واکنش سریع با هشت نفر از نیروهای عملیاتی همراه با 2 دستگاه خودروی کمک دار، یک دستگاه آمبولانس و موتورسیکلت برای جست وجوی فرد غرق شده به روستای کلاسر بخش ارمغانخانه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پس از 6 ساعت تلاش تیم سیلاب و واکنش سریع در دل آب های قزل اوزن، 20:30 شب گذشته جسد را در این رودخانه پیدا کردند.

هاشمی تاکید کرد: پس از پیدا شدن جسد بی جان این جوان 31 ساله، تیم سیلاب و واکنش سریع با توجه به صعب العبور بودن و دشواری تردد در مسیر و عدم ترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات نفس گیر برای جست وجوی جسد جوان غرق شده در قزل اوزن زنجان

عملیات نفس گیر برای جست وجوی جسد جوان غرق شده در قزل اوزن زنجان