مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-19ورزشي

غیبت 4 بازیکن کلیدی و باتجربه والیبال نشسته در بازی های پاراآسیایی


سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان از هم گروهی ایران با تیم های قزاقستان، کامبوج و تایلند در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: در این بازی ها رقابت اصلی در رده بندی و فینال بین ایران، - سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان از هم گروهی ایران با تیم های قزاقستان، کامبوج و تایلند در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: در این بازی ها رقابت اصلی در رده بندی و فینال بین ایران، چین و قزاقستان خواهد بود.

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی از حریفان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین با تیم های تایلند، قزاقستان و کامبوج هم گروه است و در دیگر گروه نیز تیم های چین، میانمار، ژاپن و کره جنوبی حضور دارند.

در بخش مردان 8 تیم در دو گروه 4 تایی رقابت خواهند داشت که از هر گروه 2 تیم بالا می آید که پس از بازی ضربدری، فینالیست ها مشخص می شود.

در بخش بانوان نیز 6 تیم ایران، کره جنوبی، تایلند، ژاپن، چین و مغولستان حضور دارند که به صورت دوره ای با هم رقابت خواهند کرد.

وی با بیان این در بازی های پاراآسیایی هانگژو فینال و رده بندی بین تیم های ایران، چین و قزاقستان خواهد بود، گفت: حریف اصلی ما در این بازی ها قزاقستان و کشور میزبان چین است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت 4 بازیکن کلیدی و باتجربه والیبال نشسته در بازی های پاراآسیایی

غیبت 4 بازیکن کلیدی و باتجربه والیبال نشسته در بازی های پاراآسیایی