مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-30سياسي

ادامه جدال بی سرانجام شورای شهر و شهردار قزوین


جدال اعضای شورای شهر با شهردار قزوین فضایی متفاوت به خود گرفته و گویا تلاش برخی از اعضای شورای شهر برای به نتیجه رساندن حرف خود راه به جایی ندارد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: اردیبهشت ماه سال جاری بود که طرح سوال از شهردار قزوین با بیش از 40 سوال اعلام وصول شد و در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین سوم خرداد پاسخ سوالات خود را در جلسه ای یک طرفه از شهردار شنیدند.

اما این پایان کار نبود و اعضای شورای شهر هشتم خردادماه در جلسه ای چالشی و بدون حضور شهردار به پاسخ های صباغی واکنش نشان دادند و سعی کردند جوابهای شهردار قزوین به سوالات را بدون سند و غیرواقع تلقی کنند.

طرح سوال از شهردار بی نتیجه باقی ماند این جلسه تا جایی پیش رفت که حاضرین شاهد جدال لفظی برخی اعضای شورا با یکدیگر و حتی برخی اعضای شورا با مدیران شهرداری بودند.

اما این جلسه نیز مانند جلسه پیشین بی نتیجه بود تا هیچکس متوجه نشود نتیجه طرح سوال از شهردار به کجا رسید و چه سرانجامی داشت.

این سوالی بود که هیچکدام از اعضای شورای شهر برای آن پاسخی نداشتند.

برخی از اعضای شورای شهر که نتیجه مطلوبی از سوالات خود از شهردار قزوین نگرفته اند این روزها سعی می کنند با موضع گیری های علنی به عملکرد صباغی نقد وارد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه جدال بی سرانجام شورای شهر و شهردار قزوین

ادامه جدال بی سرانجام شورای شهر و شهردار قزوین