مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-30اقتصادي

صنایع یزد 22 میلیارد تومان پاداش همکاری تابستانی از توزیع برق گرفتند


مدیر عامل توزیع برق استان با اشاره به این رتبه نخست استان در شاخص های تعداد مشترکان و مصرف برق صنعتی، گفت: عمده همکاری مشترکان صنعتی توزیع برق استان توسط 200 واحد صورت گرفته که مشمول 22 میلیارد تومان پاداش همکاری داشته اند.

- علی جم، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان این که در حال حاضر 765 هزار و 700 مشترک تحت پوشش خدمات توزیع برق هستند، اظهار کرد: قریب 60 درصد مصرف برق در استان یزد مربوط به بخش صنعت است.

  وی با بیان این که استان یزد علاوه بر شاخص های میزان خاموشی به ازای هر مشترک و درصد تلفات برق، از لحاظ تعداد و میزان مصرف برق در بخش صنعت رتبه نخست کشور را در اختیار دارد، افزود: از 12 هزار صنعت مشترک توزیع برق استان بیشترین کاهش بار توسط 200 واحد صورت گرفته که این واحدها در مجموع مشمول 22 میلیارد تومان پاداش همکاری شدند.

مدیر عامل توزیع برق استان یزد گفت: شرکت های فولاد با 30 مگاوات، کاشی و سرامیک با 100 مگاوات و مابقی صنایع با 100مگاوات همکاری در تابستان، شرایط را برای جلوگیری از خاموشی ها فراهم کردند.

وی حداکثر میزان همکاری مشترکین توزیع برق استان در زمان پیک بار را شامل 230 مگاوات در بخش صنعت، 50 مگاوات در بخش کشاورزی، 33 مگاوات در بخش اداری و سه مگاوات در بخش رمز ارزهای دیجیتالی و 10 مگاوات از محل تعدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع یزد 22 میلیارد تومان پاداش همکاری تابستانی از توزیع برق گرفتند

صنایع یزد 22 میلیارد تومان پاداش همکاری تابستانی از توزیع برق گرفتند